Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Fotos beveiligen

Stel hier uw vragen over de stambomen op Mijn.voorouders.net.

Fotos beveiligen

Berichtdoor timvl1987 » donderdag 5 december 2013, 18:34

Beste

ik wil graag een pagina maken waarop ik familiefoto's laat zien. Ik heb mijn stamboom zo ingesteld dat je je moet aanmelden om de personen te zien. Daarin heb ik levens aangebracht tussen bezoekers (alleen jaartallen) en familieleden (gehele datums). Ik wil graag dat alleen personen die geregistreerd zijn (en bij voorkeur als familieleden zijn geregistreerd) de foto's kunnen zien. Daarnaast kan ik de foto's ook beveiligen tegen kopieeren dmv rechter muisknop en ctrl + C.

Is dit allemaal mogelijk en zo ja hoe?

bvd

Tim van Luttikhuizen
www.vluttikhuizen.nl
timvl1987

Re: Fotos beveiligen

Berichtdoor Gerrit Veldman » vrijdag 6 december 2013, 13:11

Dat alleen geregistreerde bezoekers foto's te zien krijgen is mogelijk. Je doet dit bij de gebruikersrechten onder 'Multimedia bekijken'.

Beveiligen tegen kopiëren is standaard in Family Tree PHP niet mogelijk. Je zou dit eventueel zelf kunnen inbouwen, maar het heeft geen enkel nut. Het is heel gemakkelijk te omzeilen, bv door javascript in de browser uit te schakelen. Het is nu eenmaal zo dat om foto's te tonen op de computer van de bezoeker, die foto's gedownload moeten worden. En alles wat gedownload kan worden, kan ook gekopieerd worden.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Over Mijn.voorouders.net