Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Familie in Amerika

Voor algemene vragen over hoe stamboomonderzoek gedaan wordt: beginnersvragen, archiefonderzoek, paleografie, Latijn, tijdrekening, enz.

Familie in Amerika

Berichtdoor Tineke53 » donderdag 27 oktober 2011, 12:26

Ik heb familie gevonden in Amerika; ik heb de namen en de woonplaats en ben nu op zoek naar adressen/tel.nrs. Ik heb gekeken op Ancestry.com en daar de namen gevonden. Daarnaast heb ik nog veel meer sites gevonden waarop je kunt zoeken naar gegevens van familie (bv.Peoplefinders.com).Omdat het gegevens zijn waarvoor je moet betalen zou ik graag weten of anderen ervaringen hebben met deze sites en of je er inderdaad de gezochte gegevens vindt als je lid wordt. M.a.w. ik zou graag willen weten of het betrouwbare sites zijn.
Tineke53

Re: Familie in Amerika

Berichtdoor Keren » maandag 31 oktober 2011, 21:53

Hallo Tineke,

Op: http://stamboomvragenforum.nl/hebben ze een abonnement en bieden ze aan zonder kosten voor je te zoeken op ancestry. Als je een enkele vraag hebt.
Er is een aparte rubriek te vinden onder VragenForum - Ancestry.

Je moet je wel registreren.
Succes, Keren
Keren

Keer terug naar Algemene onderzoeksvragen