Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Cookiemelding blokkeert mijn website

Stel hier uw vragen over Voorouders.net en lees hier het laatste nieuws over Voorouders.net.

Cookiemelding blokkeert mijn website

Berichtdoor Regina » maandag 19 oktober 2015, 12:06

Beste meneer Veldman,

Als ik niet ingelogd ben en klik op de zoekoptie "familienamen" komt er een pop-up in beeld met een cookiemelding die vervolgens de pagina blijft blokkeren. Ik kan klikken op accepteren zo veel ik wil maar het ding blijft in beeld en verder gaan is niet mogelijk. Voor bezoekers betekent dit dat zij niet meer kunnen zoeken op naam in mijn site op philip.voorouders.net.

Het probleem doet zich al enige tijd voor en ik had eigenlijk gehoopt dat dit tijdelijk zou zijn dus had nog geen melding gemaakt hiervan. Mijn instellingen staan dermate dat cookies automatisch geaccepteerd worden, daarnaast heb ik specifiek nog staan dat cookies van de site toegestaan zijn. Het probleem doet zich in meerdere browsers voor.

Zou u kunnen bekijken of hier iets aan te doen is?

Vriendelijke groet van Regina Philip
Regina

Re: Cookiemelding blokkeert mijn website

Berichtdoor Gerrit Veldman » donderdag 22 oktober 2015, 13:32

Ik kan dit probleem niet reproduceren. Bij werkt het gewoon in elke browser die ik gebruik. Maar ik zoek nog even door.
Gerrit Veldman
Site Admin

Re: Cookiemelding blokkeert mijn website

Berichtdoor Regina » maandag 26 oktober 2015, 7:39

Ok, ik wacht nog even af. Ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn pc lag maar op mijn mobiel doet hetzelfde probleem zich voor
Regina

Keer terug naar Over Voorouders.net