Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Gedcom export

Stel hier uw vragen over Family Tree PHP, of u dit nu gebruikt op uw eigen website of op via Mijn.voorouders.net.

Gedcom export

Berichtdoor Peter Buyk » dinsdag 9 maart 2010, 19:03

Heb net een testje uitgevoerd met een Gedcom te exporteren, kom hier in principe geen noemenswaardige problemen meet tegen, wel mis ik een optie wanneer het Gedcom aangemaakt gaat worden om bepaalde info af te schermen, is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een optie in te bouwen dat levende personen niet mee genomen worden.
Peter Buyk

Re: Gedcom export

Berichtdoor Peter Buyk » zondag 14 maart 2010, 9:52

Sinds de upgrade naar 0.4.2 is het niet meer mogelijk om een Gedcom te exporteren, geteste browsers zijn IE en FF
Peter Buyk

Re: Gedcom export

Berichtdoor Gerrit Veldman » maandag 15 maart 2010, 10:04

Ik heb een bug gevonden.

In 'includes/classes/export.php', regel 566, vervang:
Code: Selecteer alles
      if (fileIsUrl($file)) {
door:
Code: Selecteer alles
      if (fileIsLink($file)) {

Ik hoop dat het dan weer werkt.

De gedcom-exportmodule verkeert nog in de testfase. Zolang het niet mogelijk is om in Family Tree PHP zelf gegevens in te voeren of te wijzigen, heeft gedcom-export immers nog geen nut. Wanneer die mogelijkheid er komt, zal ook de exportmodule worden uitgebreid qua mogelijkheden. Tot die tijd ben ik blij met iedereen die wil testen of zijn of haar geïmporteerde gegevens ook weer goed worden geëxporteerd en in een ander programma kunnen worden geïmporteerd.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Over Family Tree PHP