Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

  • Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

  • De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

  • Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Voorouders.net > Archieven > Nieuwe gegevens in Genlias

Nieuwe gegevens in Genlias

Er zijn nieuwe gegevens beschikbaar in Genlias voor de provincies Zuid-Holland, Noord-Brabant en Limburg.

Zuid-Holland

Geboorteaktes van de gemeenten Alphen, Gorinchem en Goudszwaard. Huwelijksaktes van de gemeenten Oostvoorne, Schoonhoven en Sommelsdijk.
Overlijdensaktes van de gemeenten Arkel, Brandwijk, Broek, De Mijl, Krabbe en Nadort, Dubbeldam, Hekendorp, Hoornaar, Laagblokland, Molenaarsgraaf, Nieuw-Lekkerland, Nieuwpoort, Noordeloos, Ottoland, Oud-Alblas, Peursum, Sandelingen Ambacht, Schelluinen, Sluipwijk, Stolwijk, Wieldrecht met Louisapolder en Wijngaarden.
Doopboeken van Brielle.

Noord-Brabant

Overlijdensaktes van de gemeenten Bokhoven, Boxmeer, Boxtel, Breda, Capella, Chaam, Cromvoirt en Cuyk en Sint Agatha.

Limburg

Geboorteaktes van de gemeente Venlo.

Tags: , , , ,

Je kunt een reactie schrijven of een trackback plaatsen vanaf je eigen site.

Schrijf een reactie