Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

software

Stel hier uw vragen over genealogische computerprogramma's en over het publiceren van stambooomgegevens op internet.

software

Berichtdoor renze » dinsdag 3 augustus 2010, 12:04

Waar kan ik het volgende vinden:
"
"PhpGedView gebruikers kunnen op Stamboomzoeker.nl een stukje php-script downloaden waarmee het mogelijk is een Gendex-bestand uit te voeren op basis van een PhpGedView-bestand."
renze

Re: software

Berichtdoor Gerrit Veldman » dinsdag 3 augustus 2010, 12:51

Dat stukje script heb ik verwijderd, omdat het me te veel werk werd om het uptodate te houden na elke update van PhpGedView. Ik zou het liefst zien dat de gendex-functionaliteit standaard in PhpGedView wordt ingebouwd, dus hierbij een oproep aan alle PhpGedView-gebruikers om daar bij de makers van PhpGedView op aan te dringen.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk om over te stappen op Family Tree PHP, TNG of een ander script dat deze functionaliteit wel heeft.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Software en internet