Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Stamboom online publiceren

Stel hier uw vragen over genealogische computerprogramma's en over het publiceren van stambooomgegevens op internet.

Stamboom online publiceren

Berichtdoor flipflipsen » dinsdag 10 juni 2008, 11:39

Hallo,
Kort geleden was ik op internet aan het zoeken, toen ik een site tegenkwam, waar je je stamboom kon uploaden.

De stamboom bleef daar dan voor het nageslacht bewaart, en wordt daar ook nooit meer vanaf gehaald.

Zoals jullie al begrijpen, ben ik vergeten deze site bij mijn favorieten op te slagen.

Nu kan ik hem nergens meer vinden. Kan iemand van jullie mij vertellen welke site dat geweest is.

Dank je wel,

Flip
flipflipsen

Berichtdoor Gerrit Veldman » woensdag 11 juni 2008, 11:07

Een aantal van dergelijke sites vind je in de rubriek Genealogische bestanden van de Internet Gids van Voorouders.net.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Software en internet