Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Verhaal koppelen

Stel hier uw vragen over genealogische computerprogramma's en over het publiceren van stambooomgegevens op internet.

Verhaal koppelen

Berichtdoor freekboulogne » woensdag 27 maart 2013, 22:41

Op dit moment maak ik met veel plezier gebruik van de site. Inmiddels heeft de site me in contact gebracht met een familie lid dat een document, inclusief plaatjes, heeft gemaakt dat een geweldige beschrijving geeft van de familie met veel verhalen en historie. In onderling overleg hebben we besloten om dit verhaal te publiceren op de site.

Het heeft mijn voorkeur om dit document te koppelen als een 'Pagina' echter ik verlies dan de html code. Het gevolg is dat ik het document als er een nieuwe versie komt opnieuw moet bewerken. Voor een klein document zou dit geen probleem zijn, maar dit document is meer dan 200 pagina's.

Is er een mogelijkheid om of:
1) een link te maken of in 'Pagina's' of in bv Favorieten die verwijst naar een extern document.
2) een stuk html te kopiëren en de html te behouden inclusief verwijzingen, plaatjes, etc.

Het originele document is een ms-word document. Een alternatieve oplossing is misschien ook een oplossing.

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
Freek
freekboulogne

Re: Verhaal koppelen

Berichtdoor Gerrit Veldman » zaterdag 30 maart 2013, 12:13

freekboulogne schreef:Is er een mogelijkheid om of:
1) een link te maken of in 'Pagina's' of in bv Favorieten die verwijst naar een extern document.

Ja, dit is mogelijk. Ga naar Dahsboard > Stamboom > Multimedia-bestand toevoegen. Hier kun je een document uploaden en vervolgens kun je het Multimedia-bestand koppelen aan personen en/of instellen als favoriet.

freekboulogne schreef:2) een stuk html te kopiëren en de html te behouden inclusief verwijzingen, plaatjes, etc.

Ook dit is mogelijk. Als je de tekst-editor uitschakelt, kun je gewoon html invoeren.
Gerrit Veldman
Site Admin

Re: Verhaal koppelen

Berichtdoor freekboulogne » vrijdag 5 april 2013, 7:45

Hartelijk bedankt.

Super.
Freek
freekboulogne

Keer terug naar Software en internet