Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Installatie en inloggen

Stel hier uw vragen over genealogische computerprogramma's en over het publiceren van stambooomgegevens op internet.

Installatie en inloggen

Berichtdoor Regina » zaterdag 7 mei 2016, 6:38

Beste meneer Veldman,

Jaren geleden heb ik een licentie gekocht van Family Tree PHP. Dit programma is ook al lang geleden geïnstalleerd op mijn eigen domein. Vandaag wilde ik het eindelijk in gebruik gaan nemen maar ik kan niet inloggen. In eerste instantie heb ik mij aangemeld als nieuwe gebruiker, dat bleek niet te kunnen omdat mijn email adres al gebruikt wordt op voorouders.net. Vervolgens heb ik het daar gebruikte wachtwoord ingevoerd maar kreeg door dat dit niet juist was. Een nieuw wachtwoord aangevraagd maar geen mail ontvangen. Vervolgens nog andere mogelijke wachtwoorden ingevoerd maar na 3x werd mijn account geblokkeerd en zou ik een nieuw wachtwoord toegestuurd krijgen. Ook die email heb ik niet ontvangen. Mogelijk is dit naar een oud email adres dat niet meer gebruikt wordt hoewel mij dit niet heel waarschijnlijk lijkt.

Kunt u mij hier verder mee helpen zodat ik het programma op mijn eigen domein in gebruik kan nemen?

Bij voorbaat dank voor uw hulp

M.vr.gr.
Regina Philip
Regina

Keer terug naar Software en internet