Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

leesbaarheid afbeelding

Stel hier uw vragen over de stambomen op Mijn.voorouders.net.

leesbaarheid afbeelding

Berichtdoor leobijl » zaterdag 30 juni 2012, 15:57

Ik ben aan het proberen hoe het hier werkt, wat ik nog niet simpel vind, maar het is me gelukt een plaatje bij een persoon te zetten.
Alleen: de akte wordt niet groot genoeg om leesbaar te zijn, hij wordt niet schermgroot bijvoorbeeld; ook als je hem download kun je hem niet meer lezen.

ps: hoe delete ik de map met testbestandjes?

gr. Leo
leobijl

Re: leesbaarheid afbeelding

Berichtdoor Gerrit Veldman » maandag 2 juli 2012, 10:04

Om te voorkomen dat 1 of meer gebruikers alle serverruimte opslokken, heb ik een maximumgrootte ingesteld voor afbeeldingen van 800 x 800 px. Afbeeldingen die groter zijn, worden automatisch verkleind. Als het gaat om aktes ed. kan dat inderdaad ten koste gaan van de leesbaarheid.

Als dit een probleem is, raad ik je aan om zelf een hostingprovider te zoeken en Family Tree PHP daar te installeren. Dan ben je niet aan maxima gebonden. Je hebt dan wel een licentie nodig voor Family Tree PHP.

Het verwijderen van multimediabestanden (waaronder afbeeldingen) gaat via Dashboard > Gereedschap > Bestandsmanager.

Een stamboom verwijderen gaat via Dashboard > Stambomen. Als je op de betreffende stamboom klikt, krijg je een link 'Verwijderen'.
Gerrit Veldman
Site Admin

Re: leesbaarheid afbeelding

Berichtdoor leobijl » dinsdag 3 juli 2012, 8:06

Ok, dat van de beschikbare ruimte kan ik volgen. Is niet erg verder, ik kan ze ook op Geneanet kwijt, dan maak ik wel links. Dit programma hier kan wel allerlei hele leuke dingen!

Bedankt zover.
leobijl

Keer terug naar Over Mijn.voorouders.net