Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Uploaden multimedia

Stel hier uw vragen over de stambomen op Mijn.voorouders.net.

Uploaden multimedia

Berichtdoor rmbults » maandag 22 november 2010, 20:25

Ik heb een gedcom uitvoer gemaakt met Aldfaer. De multimediabestanden zijn in een aparte map opgenomen.

Na uploaden van de gedcom op voorouders.net kreeg ik een melding dat ik via ftp de multimediabestanden moet uploaden. Ik kan op de site nergens vinden hoe dat werkt. Ik heb Cyberduck (Mac) dus daar zou het mee moeten kunnen, maar hoe?
rmbults

Re: Uploaden multimedia

Berichtdoor Gerrit Veldman » dinsdag 23 november 2010, 9:12

De FTP-mogelijkheid bestaat alleen als u Family Tree PHP op een eigen website gebruikt. Op mijn.voorouders.net is deze mogelijkheid niet beschikbaar. U zult de multimedia bestanden daar één voor een moeten uploaden via 'Een multimedia-bestand toevoegen' of 'Multimedia-bestand wijzigen'.
Gerrit Veldman
Site Admin

Berichtdoor Rob » zondag 19 mei 2013, 14:06

Ik gebruik Familytree PHP op een eigen website en heb eveneens een gedcom bestand gëïmporteerd waarbij de multimediabestanden in een aparte map staan.
Dit is ook keurig goed gegaan en de bestanden vind ik nu terug op bv FILES/Geboorteaktes.
Als ik nu achteraf een los mediabestand wil toevoegen wordt het bestand echter weer automatisch in de map FILES geplaatst en niet in de subdirectory.
Is hier een oplossing voor of doe ik iets onjuist?
Rob

Berichtdoor Gerrit Veldman » maandag 10 juni 2013, 21:37

Bestanden die via het script geüpload worden, worden inderdaad altijd in de map /files geplaatst. Op dit moment is het niet mogelijk om ze in een submap te plaatsen.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Over Mijn.voorouders.net