Heb nog een probleem gevonden die volgens mij alles te doen heeft met de Msyql database.
Bij het registreren van een nieuwe gebruiker, wordt er keurig een e-mail verstuurd naar de aanmelder. Naast e-mail en password, wordt er een melding meegestuurd, dat er een bevestiging e-mail verstuurd wordt na goedkeuring van de webmaster.
Ook ik kreeg een e-mail met de gegevens waarin ik een keuze heb om het te activeren, of te editen, of te wissen. Heb het geactiveerd, maar de aanmelder krijgt geen bevestiging e-mail.
Bij het wachtwoord vergeten, wordt er ook geen e-mail verstuurd. Bij het editen, springt het naar de website. Bij het deleten idem.
Ik denk, dat de gegevens van de aanmelder niet in de mysql database zijn opgeslagen. En zodoende ook geen actie kan worden ondernomen. Wel staat in mijn startpagina
http://www.brugge-info.nl/family nu dat er twee zijn geregistreerd. Ik denk dat hier een teller is ingebouwd.
Waarschijnlijk kan Strato niet omgaan met deze database structuur. Ik weet zelf weinig van Mysql en kan dan ook niet aangeven hoe het wel kan werken.
Met vriendelijke groet,
Jan Brugge