Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Nieuw email-adres

Stel hier uw vragen over de stambomen op Mijn.voorouders.net.

Nieuw email-adres

Berichtdoor hws » zaterdag 28 november 2009, 17:16

Wat te doen als je een nieuw emailadres krijgt?
hws

Re: Nieuw email-adres

Berichtdoor Gerrit Veldman » dinsdag 1 december 2009, 16:14

Dit is wel een heel brede vraag. Misschien bedoel je hoe je je account op dit forum kunt aanpassen met je nieuwe email-adres? Klik op 'Gebruikerspaneel' hierboven en vervolgens op 'Profiel' en 'Wijzig registratiedetails'.
Gerrit Veldman
Site Admin

Berichtdoor hws » dinsdag 1 december 2009, 18:10

Ik bedoel eigenlijk: Moet ik nu ik een nieuw email-adres heb nog iets doe met betrekking tot voorouders.net. Ik ben bang dat ik over enige tijd niet meer kan inloggen op mijn eigen site.
hws

Berichtdoor Gerrit Veldman » woensdag 2 december 2009, 11:07

Ik neem aan dat je je subdomein op mijn.voorouders.net bedoelt? Ook daar moet je inderdaad je oude adres vervangen door je nieuwe. Dit moet op twee plaatsen:

1. Het email-adres dat gebruikt wordt voor de emails die door Family Tree PHP automatisch verstuurd worden pas je aan via 'Beheer' > 'Instellingen'.
2. Je inloggegevens pas je aan via 'Wijzig mijn account'.
Gerrit Veldman
Site Admin

Berichtdoor hws » woensdag 2 december 2009, 22:07

Beheer- instellingen en wijzig mijn account, waar kan ik die vinden? :(
hws

Berichtdoor hws » donderdag 3 december 2009, 9:26

Met veel leed en moeite is het me gelukt. Ik log in met nieuw email-adres en nieuw wachtwoord en dan krijg ik een blanco pagina :?:
hws

Berichtdoor Gerrit Veldman » donderdag 3 december 2009, 12:05

Ik heb een paar tests gedaan, maar alles lijkt gewoon goed te werken.

In de database zag ik overigens dat je je account gegevens nog niet hebt aangepast. Ik zie nog steeds het oude email-adres staan, eindigend op home.nl. Wel zie ik dat je jezelf voor de tweede keer hebt aangemeld met een gmail-adres, maar dat account is nog niet door jou goedgekeurd.

Ik denk dus dat je het nog een keer met je oude gegevens moet proberen.

Dus eerst inloggen met je oude gegevens, en dan zie je bovenaan de links naar 'Beheer' en 'Wijzig uw account'. Je wachtwoord wijzigen is overigens niet nodig. De velden voor het nieuwe wachtwoord kun je gewoon leeg laten.
Gerrit Veldman
Site Admin

Berichtdoor Gerrit Veldman » donderdag 3 december 2009, 12:08

Aanvulling:
Als je het gmail-adres wilt gebruiken voor je je admin-account, moet je wel eerste het nieuwe account met het gmail-adres verwijderen. Want er kunnen niet twee accounts met hetzelfde email-adres bestaan. Misschien dat het daar dus fout gegaan is, bedenk ik opeens.
Gerrit Veldman
Site Admin

Berichtdoor hws » donderdag 3 december 2009, 17:06

Dit wordt me te ingewikkeld.Hier heb ik het wel gehad geloof ik. Smijt dit stamboom maar van het internet af. :evil:
hws

Berichtdoor Gerrit Veldman » vrijdag 4 december 2009, 14:24

Wat je fout doet, is dat je je steeds opnieuw registreert als nieuwe gebruiker, in plaats van dat je inlogt met je oude gegevens en dan je bestaande accountgegevens wijzigt.

Maar als je het te ingewikkeld vindt, kan ik het natuurlijk ook voor je doen...

Ik heb het home.nl-adres vervangen door het gmail.com-adres en de extra accounts met het gmail.com-adres en het gemail.nl-adres verwijderd. Als het goed is kun je nu inloggen met het gmail.com-adres en het oude wachtwoord. Maar ik kan de wachtwoorden niet zien, want die zijn gecodeerd opgeslagen, dus mocht het toch niet lukken met het oude wachtwoord, laat het me dan even weten, dan zorg ik ook nog even voor een nieuw wachtwoord.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Over Mijn.voorouders.net