Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Wachtwoord werkt niet altijd

Stel hier uw vragen over de stambomen op Mijn.voorouders.net.

Wachtwoord werkt niet altijd

Berichtdoor Wilco1219 » vrijdag 28 juni 2013, 11:59

Sinds deze week heb ik enkele problemen met nieuwe geregistreerde gebruikers en oude geregistreerde gebruikers. Zij kunnen niet inloggen met hun wachtwoord en het nieuwe wachtwoord wat zij vervolgens opvragen geeft ook geen toegang tot de website. Bijkomend puntje is dat ik wel met hun wachtwoorden en hun e-mailadres kan inloggen. Daarvoor moeten zij natuurlijk wel hun wachtwoord naar mij sturen of moet ik als admin hun e-mail tijdelijk veranderen om zelf een nieuw wachtwoord te verkrijgen. Ik beschrijf de drie gevallen even apart:

In één geval had een gebruiker enkele minuten later voor de tweede keer een wachtwoord aangevraagd. Het bleek dat dit wachtwoord wél werkte.

In een ander geval had een gebruiker vier maal een nieuw wachtwoord aangevraagd, deze bleken keer op keer niet te werken.

In een laatste geval bleek ik wél te kunnen inloggen, maar desbetreffende gebruiker niet. De gebruiker heeft meerdere browsers geprobeerd om in te loggen. In tegenstelling tot de andere gebruikers had deze gebruiker nog nooit ingelogd op mijn website.

Allemaal erg vervelend en ik heb geen idee wat het probleem is. Aangezien de wachtwoorden op sommige computers wel werken en op andere niet denk ik eerder aan een probleem met de browser/computer, maar omdat het een foutmelding op de website betreft en zelfs bij gebruikers die nooit eerder hebben ingelogd (het kan dus niet een verkeerd opgeslagen oud wachtwoord zijn) zou de fout ook bij Family Tree PHP kunnen liggen.

Enige tip hoe ik dit kan oplossen?
Familie van der Mersch op http://stamboom.vandermersch.net
Wilco1219

Re: Wachtwoord werkt niet altijd

Berichtdoor Wilco1219 » vrijdag 28 juni 2013, 12:07

Nog een toevoeging: Het eerste geval waarbij het tweede wachtwoord wel werkte was verstuurd doordat er driemaal een verkeerd wachtwoord was ingevoerd.
Familie van der Mersch op http://stamboom.vandermersch.net
Wilco1219

Re: Wachtwoord werkt niet altijd

Berichtdoor Gerrit Veldman » vrijdag 28 juni 2013, 12:47

Welke foutmelding(en) krijgen je bezoekers dan te zien?
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Over Mijn.voorouders.net