Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Forum Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

• Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Forum

• Hier kunt u uw genealogische
    vragen stellen en in contact
    komen met collega-genealogen.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

• De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

• Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Home » Forum

Concept opslaan en later versturen

Stel hier uw vragen over Voorouders.net en lees hier het laatste nieuws over Voorouders.net.

Concept opslaan en later versturen

Berichtdoor genvandongen » maandag 31 augustus 2009, 10:58

als je een mail wil versturen naar iemand en je slaat het op als concept om later aanpassingen aan te brengen, hoe moet je het dan versturen?
Niet echt handig. Maar ja das mijn mening.
Groet Jacq
genvandongen

Re: Concept opslaan en later versturen

Berichtdoor Gerrit Veldman » dinsdag 1 september 2009, 11:25

Ik begrijp niet goed waar deze vraag over gaat, maar het meest waarschijnlijk lijkt me dat het over het plaatsen van berichten op het forum gaat. Opgeslagen concept-berichten vind je via de link 'Gebruikerspaneel' in het grijze blok bovenaan. Klik daarna op 'Beheer concepten' in het menu links. Het concept-bericht wordt dan geopend en kan aangepast en verstuurd worden.
Gerrit Veldman
Site Admin

Keer terug naar Over Voorouders.net