Voorouders.net
Hét STARTPUNT voor stamboomonderzoek in Nederland
Nieuws Stap voor stap Help Links Zoeken Mijn voorouders

Nieuws

  • Voorouders.net houdt voor u het belangrijkste stamboomnieuws bij.

Internet Gids

Stamboomzoeker.nl

Voorouders.net

  • De Internet Gids bevat duizenden links naar genealogische websites, handig gerangschikt op categorie én provincie of gemeente.
  • Stamboomzoeker.nl is een genealogische zoekmachine waarmee u naar personen kunt zoeken in duizenden stambomen verspreid op internet.
  • Natuurlijk kunt u ook zoeken in binnen de informatie die op Voorouders.net te vinden is.

Mijn.voorouders.net

  • Op Mijn.voorouders.net kunt u GRATIS uw eigen stamboom publiceren. U kijgt dan een eigen subdomein (bv. uwnaam.voorouders.net) en houdt alle controle over uw gegevens en over wie uw stamboom mag zien.
Voorouders.net > Voorouders.net Toolbar > Voorouders.net Toolbar verwijderen

Voorouders.net Toolbar verwijderen

Bent u niet tevreden met de Voorouders.net Toolbar? Dat is jammer. U kunt kiezen uit twee mogelijkheden.

De toolbar uitschakelen

U kunt de toolbar uitschakelen door in het menu van uw browser de volgende opties te kiezen: Beeld >> Werkbalken >> Voorouders.net Toolbar. Op dezelfde manier kunt u de toolbar dan later weer inschakelen.

De toolbar verwijderen

Verwijderen is iets ingewikkelder. Bovendien verschilt de methode per browser.

  • Internet Explorer: (via Windows) Start >> Programmatoegang en -instellingen >> Programma’s wijzigen of verwijderen (in het linker menu). Er verschijnt nu een lijst programma’s. U selecteert Voorouders.net Toolbar en klikt op Wijzigen/Verwijderen.
  • Firefox: (in het menu van Firefox zelf) Extra >> Extensies. U selecteert Voorouders.net Toolbar en klikt op Deïnstalleren.
  • Chrome: (in het menu van Chrome zelf) Extra >> Extensies. U selecteert Voorouders.net Toolbar en klikt op Installatie ongedaan maken.